متخصص بیماری های داخلی


عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران

ورزش تقویت عضلات شکم و چاقی شکمی

عضلات شکم

ورزش تقویت عضلات شکم

 

دراز و نشست با زانوی خم و بلند شدن تنه تا زاویه 45 درجه .

پلانک از پهلو با بلند کردن باسن از زمین در حالیکه زانوها صاف است.

در حالیکه به پشت خوابیدید یکبار زانوها را از زمین بلند کنید و

سپس بازوها را از شانه دور کنید.

 

 

حلقه زدن

اگر معجزه ی حلقه زدن برای لاغری شکم و روش صحیح آن را بدانید به راحتی وزن کم خواهید کرد .حلقه خانم

حلقه زدن ورزشی مناسب برای از بین بردن چربی های شکم میباشد .اگر چربی های شکمتان به سختی آب میشوند این ورزش مناسب ترین روش برای آب کردن آنهاست .

این ورزش نه تنها شکم بلکه 30 عضله دیگر در بدن را نیز در گیر میکند . عضلاتی چون باسن شکم مایل شکمی کمر رانها اندامهای فوقانی و همچنین تحتانی را نیز در گیر میکند .

شما با یک ساعت حلقه زدن حدود 400 کالری می سوزانید .

 

 

انتخاب موثرترین ورزش های شکم

تقویت عضلات شکم نیاز به اجرای صحیح ورزش های زیر دارد که میتوانید در خانه یا باشگاه انجام دهید . براشکم فارسیی کسب نتایج موثر سعی کنید 4 ورزش شکمی را به صورت دایره ای انجام دهید .

1- حرکت pike walk ,4تا ورزش شکم

2- حرکت پل سرینی با ابداکشن (دور کردن رانها از هم),آب کردن شکم و پهلو

3- حرکت پل از پهلو با بازوی صاف ,

4- شنای هندی .

برای اجرای شنای هندی پاهای خود را به اندازه عرض شانه ها باز کنید باسنتان در هوا خم شده باشد در حالی که آرنج ها ی خود را خم میکنید سرتان را به سمت زمین حرکت دهید در این حال حتما پاهای خود را راست نگه دارید و با بلند کردن سرتان به سمت وضعیت آغازین شنا کنید .

لاغری 5 حرکت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *